Založiť si v dnešnej dobe webstránku a o to viac, ak chcete podnikať, sa stáva základom. Takisto ako preniknúť do priestoru, akým je online marketing. Pretože či už ide o sociálne siete alebo vyhľadávače, internet poskytuje veľmi efektívne možnosti, ako osloviť širokú, avšak cielenú potenciálnu klientelu.

Vytvorená stránka ale sama o sebe nestačí, pretože aby mala zmysel, musí ju niekto navštevovať, resp. čo najviac potenciálnych záujemcov. A to sa dá dosiahnuť jej zviditeľnením, ktoré poskytuje napr. SEO, teda optimalizácia pre vyhľadávače, s ktorou vám poriadia odborné seo služby s dlhoročnou praxou. Je to mnohokrát účinnejšie, než sa o obsiahly proces optimalizácie pokúšať na vlastnú päsť, bez potrebných nástrojov a priznajme, že takisto bez potrebného „know-how“.

  • Search Engine Optimization (SEO) je často využívaný a mnohokrát funkčný nástroj internetového marketingu, pričom nejde o typickú platenú reklamu, ale o organické zviditeľnenie vo vyhľadávačoch.

košík, notebook

Pod týmto nástrojom si ale musíme predstaviť pomerne obsiahly proces a široké spektrum techník vedúcich k tomu, aby konkrétny web dosiahol viditeľnú, a teda vysokú pozíciu v hľadaní, či už ju užívatelia následne nájdu v Google, Zozname alebo v inom vyhľadávači. Zoberme si úplne reálnu situáciu. Vytvoríte stránku alebo e-shop a musíte im dať nejaký špecifický názov. A podľa tohto názvu tento čerstvý web nájde veľmi málo ľudí, pretože málo ľudí hľadá stránky podľa ich mena, o to menej, ak nie je práve svetovo najznámejšia.

seo, vyhľadávače

Oveľa, oveľa viac ľudí vás nájde pomocou kľúčových slov. Konkrétne pomocou svojich hľadaných výrazov v Google, ktorý im na základe týchto následne vo výsledkoch podsunie odkaz na váš web.

  • Teda je skutočne vyššia pravdepodobnosť, že vás ľudia nájdu cez vyhľadávač pomocou hľadaných výrazov ku konkrétnemu odvetviu alebo službám, než by vás našli pomocou špecifického názvu vašej stránky.