Ako zviditeľniť seba, respektíve svoj web na internete? Toto je otázka, čo je podstatná hlavne pre majiteľov e-shopov a komerčne ladených webov, ktoré predávajú určitý tovar alebo služby. Pretože z dobrej viditeľnosti vzniká návštevnosť a znej zasa konverzie.
Rýchlu cestu a takú, ktorá nás asi napadne viacerých, je investícia do platenej reklamy. Lenže áno, za ňu sa platí a niekedy je otázne, do akej miery vlastne užívateľov osloví. Do akej miery v nich zanechá niečo podstatné a vytvorí u nich úprimný záujem. Ak chcete potenciálnych záujemcov osloviť o niečo prirodzenejším a povedzme rovno, sympatickejším a dôveryhodnejším spôsobom, v takomto prípade môžete vsadiť na profesionálny copywriting.
- Teda na reklamné písanie či na reklamné články.
Práve tie sa dokážu tváriť ako informatívny obsah, ktorý si chcú záujemcovia konkrétnej témy prečítať. Dobrý copywriter ich však dokáže spracovať a napísať tak, aby ich texty vyzvali k priamej akcii a napomohli k zvýšeniu konverzií.
Nemali to byť preto v danom prípade už len nejaké všeobecné články, ale ich textár do nich musí dať kus duše a vytvoriť v čitateľovi vôľu úprimne sa o konkrétne služby či produkty zaujímať. Musia teda obsahovať niečo extra, nejakú pridanú duševnú hodnotu. A na to je treba talent.
- Rozhodne sa tu musíme vyhnúť duplikácii, za ktorú hrozí penalizácia.
Navyše efektívny je práve obsah, ktorý je originálny a nepôsobí ako klišé či ako text, ktorý by písal naprogramovaný robot. Veľmi potrebný tu je ľudský faktor a úprimne ladený text. No samozrejme tento obsah musí vedieť takisto niečo predať.
Je určite vítané, ak vedia tieto články zapracovať s emóciou čitateľa. Aspoň do takej miery, aby sa do týchto viet začítal a dal im šancu. Musia byť písané „ľudskou rečou“ a popritom zmieniť konkrétne služby či tovar. Nemalo by tak ísť o bezduchú prezentáciu, ktorú bežný užívateľ prestane čítať už po dvoch -troch vetách.