Ako zviditeľniť seba, respektíve svoj web na internete? Toto je otázka, čo je podstatná hlavne pre majiteľov e-shopov a komerčne ladených webov, ktoré predávajú určitý tovar alebo služby. Pretože z dobrej viditeľnosti vzniká návštevnosť a znej zasa konverzie.

Rýchlu cestu a takú, ktorá nás asi napadne viacerých, je investícia do platenej reklamy. Lenže áno, za ňu sa platí a niekedy je otázne, do akej miery vlastne užívateľov osloví. Do akej miery v nich zanechá niečo podstatné a vytvorí u nich úprimný záujem. Ak chcete potenciálnych záujemcov osloviť o niečo prirodzenejším a povedzme rovno, sympatickejším a dôveryhodnejším spôsobom, v takomto prípade môžete vsadiť na profesionálny copywriting.

  • Teda na reklamné písanie či na reklamné články.

písanie na počítači

Práve tie sa dokážu tváriť ako informatívny obsah, ktorý si chcú záujemcovia konkrétnej témy prečítať. Dobrý copywriter ich však dokáže spracovať a napísať tak, aby ich texty vyzvali k priamej akcii a napomohli k zvýšeniu konverzií.

Nemali to byť preto v danom prípade už len nejaké všeobecné články, ale ich textár do nich musí dať kus duše a vytvoriť v čitateľovi vôľu úprimne sa o konkrétne služby či produkty zaujímať. Musia teda obsahovať niečo extra, nejakú pridanú duševnú hodnotu. A na to je treba talent.

  • Rozhodne sa tu musíme vyhnúť duplikácii, za ktorú hrozí penalizácia.

žena pri počítači, písani

Navyše efektívny je práve obsah, ktorý je originálny a nepôsobí ako klišé či ako text, ktorý by písal naprogramovaný robot. Veľmi potrebný tu je ľudský faktor a úprimne ladený text. No samozrejme tento obsah musí vedieť takisto niečo predať.

Je určite vítané, ak vedia tieto články zapracovať s emóciou čitateľa. Aspoň do takej miery, aby sa do týchto viet začítal a dal im šancu. Musia byť písané „ľudskou rečou“ a popritom zmieniť konkrétne služby či tovar. Nemalo by tak ísť o bezduchú prezentáciu, ktorú bežný užívateľ prestane čítať už po dvoch -troch vetách.